sol och värme i mitt hjärta ♥

herrigud va det har varit varmt på sista tiden!
idag när jag kom hem från skolan så ringde sofia och jassa och frågade om jag ville komma till lillaholmen, så jag hoppade på bussen in till stadin. när jag kom fram till lillaholmen så gick vi och simmade direkt. ;)
sen efter att vi hade varit och simmat så gick vi in till stan och åt glass och sen for jag hem.

idag när jag kom hem så hade mami fixat sommajobb till mej. jag ska jobba som barnvakt i några veckor, ska faktiskt bli roligt. :)
börjar jobba nästan direkt när sommalovet har börjat, men jag har ändå inte så jättelånga dagar så jag får ju ledigt på kvällarna.

guuud vad jag längtar till sommaren, det är så mycket som kommer att hända! jag ska kanske fira midsommar med jassa på torsholma och sen så ska jag ju fara och hälsa på mommo och moffa till replot och kanske blir att fara till kusin i vasa sen något oxå. och så får jag ju inte glömma rockoff. ;)
det är väl säkert oxå mycket annat som kommer att hända oxå.
och förresten på torsdag så bär det av till sverige hähä. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0