saltvik.

Helgen har verkligen varit rolig! I fredags så sov jag hos Jassa och på lördagen så for vi ut till hennes stuga i saltvik. :D
Vi for någon gång där vid fyra igår och så på vägen dit så for vi via sparis och köpte glass. På kvällen grillade vi , sen gick vi och badade bastu.
Och herrigud jag vad jag och jassa har failat med samma sak flera gånger haha! ;D
På kvällen så kollade vi på film.
Och sen så hade Vendela somnat i min säng så jag fick dela säng med Jassa och jag kan säga er att det blev trångt haha!
Just nu sitter jag här och är känner mej extremt risig haha och hungrig är jag också, fast jag orkar inte laga mat. ;p
Men nu kallar den varma duschen på mej.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0