rrrrrr.

Idag fick vi slut tidigare från skolan och efter skolan så for jag in till stan med Elina.
Och jag har säkert gått upp 10 kilo efter franska caféet i skolan haha. ;)
Jag for även in till stan med Jassa vid halv sju tiden och vi for till bp och köpte glass och herrigud va dyrt det var, och det va inte ens gått! :s
Iallafall så gick jag och Jassa runt lite på stan efter det och sen tog vi bussen till tombos och Elina hoppade även på bussen vid sjukhuset och sen va vi ute lite.
Idag fick jag reda på att det har fallit bort en vecka av mitt sommarjobb ungefär, så det är ju lite synd, men det är väl bara att acceptera det..
Sen fick jag också reda på att det går att jag kommer med till Torsholma med Jassa i sommar, längtar jättemycket! :)
Och pågrund av att det föll bort en veka av sommarjobbet så kan vi stanna längre där. :p
Så det är ju goda nyheter på samma gång som dåliga..
Nu ska jag ta tag i att städa mitt rum för det ser ut som en svinstia haha. ;)



Vad är kärlek egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0