Ojoj vilken dag/natt!

Igår så var det ju meningen att Jassa sku sova här. På kvällen så for vi till tvärsan och så övade vi lite till dansuppvisningen, sen så tänkte jag och Jassa fara hem, men så följde vi med Pi, Arvid, Nordh och Markus istället.
Först for vi till skolan och var där och sen for vi bara runt till massa andra ställen. Sen så fick vi för oss att vi sku tälta och då va klockan typ halv tolv haha. Så jag, Jassa, Arvid och Nordh gjorde det.
Så jag och Jassa for hem till mej och packade och sen hem till henne. Efter det så for vi till dalbo park och träffade Nordh och Arvid där och sen satte vi upp tältet högst upp på en kulle haha. (y)
Vi sov ingenting den natten haha! ;D
Sen vid sju på morgonen så packade vi ihop tältet och så for jag och Jassa hem till henne och sov. Och på något konstigt sätt så råkade jag stänga av alarmet i sömnen så vi vaknade först vid tolv när hennes mamma kom och väckte oss. :p
Sen for jag väl hem och så fixade jag till mej för jag kände mej jäkligt risig kan jag säga er, sen sov jag en stund till.
Jassa och Gabbi kom hit vid fyra och vi bakade kockosbollar och äppelpaj som vi ska ta med till skolan imorgon. :)
Efter att dom hade farit så gick jag och sov igen. Vaknade där vid åtta av att mamma väckte mej. Så jag gick i duschen och just åt jag middag haha.
Nu ska jag väl snart gå och sova igen. ;)
Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: jimmeey!

SÖMNTUTA! ;D

2010-05-30 @ 21:14:09
Postat av: patricia till jimmy

haha :D

2010-05-30 @ 21:14:58
Postat av: Anonym

o_O ↑

2010-05-31 @ 14:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0