hur kan man vilja ha någon så mycket som jag vill ha dej?

idag va jag till stan med bim och jassa, det va jättekul och herrigud va varmt det är ute! :D
först for vi och köpte glass, sen for vi till en parksak och satt där och stekte i solen med våra glassar.
efter det gick vi till lillaholmen och där träffade vi även på noora och emma som hade varit och simmat och då fick jag verkligen lust att simma så jag gick och kände på vattnet och det va faktiskt ganska varmt. kanske far och doppar mej imorgon på nabben eller något. ;)
sen for vi till bibban och vi missade 2 bussar som vi skulle ha tagit haha..

kom hem för en stund sen. va och övade lite på danserna till dansuppvisningen på tvärsan, sen efter tvärsan så for jag ut med elina och så for vi till skolan och bara satt där och pratade.

imorgon så ska jag på något kalas till någon liten tjej som jag kanske ska va barnvakt till i sommar så vi får väl se om hon gillar mej och låter mej va hennes barnvakt och tjäna lite pengar haha.. ;p

nu ska jag väl snart börja lite på den där naturrutan som är tills på måndag.




Kommentarer
Postat av: Bibi

Tävla och vinn ansiktsmask från H&M!

Besök min blogg (http://elinasoderholm.blogg.se) för mer information eller kontakta mig på [email protected]

Ha det fint!

2010-05-15 @ 11:37:28
URL: http://elinasoderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0