helgen slut, redan?

igårkväll va jag med jassa ut och gick liteee, sen for vi hem till mej och så kom dessi hit. vi kollade på en film sen så blev vi alla så trötta så dom for hem haha.
eftersom att jag gick och sova så tidigt så vaknade jag redan vid nio. o;
så nu har jag suttit och kollat på barnprogram hela morgonen haha.
dagens planer är väl att storstäda, sen fara til jassa och hämta min cykel som jag lämnade hos henne igår och sen plugga på franska provet. fast jag orkar inte plugga haha.
men nu ska jag ut på balkongen och steka i morgon solen en stund. KJAM.



bild från igår kväll. :D
och fråga mej inte varför mitt ena öga ser mindre ut och jag ser lite ut som en transvestita haha. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0