härlig lördag.

Hittils har denna dag varit helt perfekt!
Dagen började med att fara på dans, jag älskar verkligen att dansa, hela energin är så härlig. Och det är inte slut dansat för dagen ännu för ikväll ska jag till tvärsan och där ska vi öva till summer in och lägga platserna och sånt. :)
Ikväll ska Jassa sova här och imorgon antar jag att vi får ta tag i att baka en äppelpaj som vi ska ha med oss till skolan på måndag för vi ska ha franskt café. :)
Snart ska jag väl börja fixa mej och sen kanske Jassa kommer hit och så far vi till tvärsan.

Och förresten så var jag ju till Sverige med friends i torsdags och det är skit kul!
Först när var alla lite smått trötta och slöa, men sen efter att vi hade fått i oss lite frukost så blev det bättre. ;)
När vi kommit i land med båten så for vi till Vaxholms kastell och det var vekrligen roligt! Efter det så for vi till täby och åt och sen shoppade vi. Alla pengarna tog slut hehe.. Men jag hittade iallfall en skolavslutningsklänning där! :)
Nu tänkte jag bjuda på lite bilder från resan! ;)


Lina :)

Tonja :)

Tara :)

Jag :p












Det får nog räcka med bilder nu tror jag. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0