fredag tror jag?

dagen började med att fara till islandia på skolmusiksak, det va ganska tråkigt, men jag satt iallafall brevid en jävligt snygg kille, fast han brevid honom såg ut som en transvestita haha!
sen efter det så for jag till stan med gabbi och bim, sen försvann gabbi med sin kära robin så då gick jag runt på stan med bim. det va faktiskt roligt, vi satte oss i sittkoffs och pratade om lite random saker haha. ;D
och förresten såg vi världens roligaste gubbe, han hade byxorna skit högt upp, typ över naveln och så hade han byxorna över skjortan haha! det kanske inte låter så roligt, men det va det. ;)
nu sitter jag bara hemma och chillar och lyssnar på mysig sommar musik haha.
ikväll blir det väl att fara till det där skolmusik discot i hopp om att det finns några snygga finnar haha. ;)
efter det blir det väl tvärsan med bim. :D




älskar den här låten! :D


you're so beautiful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0