badabapa.

åååh fyfan va härligt väder det har varit idag! sååå varmt, jag och bim gick på stan i bara linne och shorts och vi hade skit varmt ändå! (h)
först när jag vaknade så for jag på kalas och herrigud va söt hon där lilla ungen va! :D
efter kalaset så skjutsade mami mej till bim och så gick jag och bim som sagt in till stan.
vi for och köpte glass när vi kom dit, sen for vi till lillaholmen och gick i vattnet, det va faktiskt varmt, jag fick stor lust att simma då, men jag gjorde inte det. ;p
sen så kom sofia och så låg vi bara där och solade och lyssnade på musik i säkert 2 timmar.
sen sku sofia ut med båten så jag och bim gick hem till henne och satte på sommarmusik och lagade toast utomhus. det blev faktiskt riktigt lyckat. (y)
sen efter det så for vi och skulle hämta mina hemnycklar från mami och hon va hos någon jag inte visste var bodde så sku jag och bim leta upp lägenheten och jag kan säga er att det tog en väldigt lång tid för oss att hitta det haha. ;D
men sen så for vi hem till mej och jag bytte kläder, sen for vi till båtnabben och träffade lite folk där och blev bestulna på bims cykel haha, sen for vi till tvärsan en stund och sen for jag hem.
hoppas det är fint väder imorgon för isåfall tänker jag simma! :D
men nu ska jag sitta och göra lite sugiga läxor.. -.-
men jag ska också bjuda på lite bilder från dagen hähä.



jag och bim provade lite attraktiva kepsar vid dillen. ;)





det får räcka med bilder nu haha. :D

Kommentarer
Postat av: bim

haha väldigt attraktiva bilder! :D

2010-05-15 @ 22:13:57
Postat av: patricia till bim

haha så sant frugan! :D

2010-05-15 @ 22:18:17
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/
Postat av: sofia

haha snygga bilder :D men fyy vad mitt hår var fult alltså! xD

2010-05-16 @ 09:36:30
URL: http://ssofiaajohansson.blogg.se/
Postat av: JJJJ

åååh, vad söta och somriga bilder! :)

2010-05-16 @ 10:11:18
Postat av: patricia

till sofia: haha neej, det är fint ju! :D



till jassa: hihi man tackar och bockar! :D

2010-05-16 @ 10:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0