10.05.10

dagen va faktsikt skit rolig! i alla fall när vi for till khs och hade nån friends sak där. ;p
dom delade upp oss alla i två grupper och så fick ena börja med samarbetsövningar ute (som jag började med) och den andra gruppen fick öva självförsvar.
självförsvaret va lätt roligast haha, jag och tonja ägde ut alla på det höhö. ;) fast jag tror typ han där tränar saken bröt min hand haha, han va så jävla hårdhänt! jag typ dog lite när han skulle visa på mig. ;p
sen for vi tillbaka till skolan där vid tre.
egentligen borde jag plugga på svenska provet som vi har imorgon men jag är så duktig så jag glömde häftet i skolan och det kommer gå åt helv*te. (y)
varför måste jag bli dåligare just precis nu, när det är sista perioden och det är dom här betygena som gäller? :/
jag kommer troligtvis också sänka i biologi, så jag måste verkligen kämpa så att jag i alla fall får någorlunda bra i det, med tur så får jag en 7a.. men nu den här sista tiden så ska jag skärpa mej så jag får någorlunda bra betyg.
fast det är faktiskt inte mitt fel, det är skolans för dom har så långa dagar och vi knappt får någon fritid. -.-
men nu ska jag sluta deppa och tänka på bättre saker. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0