test.

Dagens humör:  kunde varit bättre,
Dagens frisyr: nersläppt.
Dagens smink:  mascara, puder.
Dagens klädsel:  skjorta, jeans, linne och underkläder.
Dagens händelse: va med bim, jassa och sofia! :D
Dagens planer:  fara till tvärsan med gabbi. :)
Dagens vill ha: en tomat. :3
Dagens finaste:  bimuus!
Dagens bästa:  min datooor.
Dagens måste:  sova.
Dagens mat :  makaroner.
Dagens roligaste:  haha menskorg.
Dagens dummaste: sofia! :D
Dagens köp:  nothing.
Dagens kärlek: han.
dagens snällaste:  gabbiii.
dagens cooling:  jag lätt. ;)
dagens heting:  du.
Dagens sämsta:  snön.
Dagens saknad: sommaren.
Dagens låt:  tomorrow - sixx:am
Dagens ord/mening:  menskorg!

bara för att alla älskar mina 'heta' cambilder. 8D

Kommentarer
Postat av: sofia

veeem var det som hittade webbcamen dåååå? ;) haha!



2010-03-13 @ 20:35:18
URL: http://ssofiaajohansson.blogg.se/
Postat av: patricia till sofia

hihi det va DU skulle jag tro. :D

2010-03-13 @ 21:28:32
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0