test (snott från jassa)

SEXTON ÄR:

1. Är du snygg? nja, inte är jag ful, men inte sku jag kalla mej snygg ändå. :p
2. Är du fet? nej men kurvig. (;
3. Är du smal? nepp.
4. Är du en sportfåne? haha nej
5. Är du rolig? haha vet inte ;D
7. Är du feg? beror på vad det handlar om ;p

8. Är du törstig? jo,
9. Är du 16 år? nope, men snart, om något år! hihi
10. Är du rik? mittimellan
11. Är du fattig? haha inte är jag fattig, men inte rik heller :p


12. Är du smart? tyvärr inte
13. Är du ret-sugen? nej
14. Är du shoppingsugen? JAAAAAA,
15. Är du saknad av någon? vet inte? (:

16. Är du hungrig? neppp

FYRA SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? jo, men tyvärr kommer jag inte blir mycket längre :/
2. Skulle du vilja väga mer? haha nej,
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? kanskeeee, beror på vilken ;p
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? nej,


ÅTTA KAN:


1. Kan du vifta på öronen? hahah nej
2. Kan du slicka dig på näsan? neppp
3. Kan du kolla i kors med ögonen? jo
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?  hahah jo säkert, ;D
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? jo
6. Kan dina vänner lita på dig? Ja!
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? det skulle nog inte passa mig, (:
8. Kan du suga? japp, vem kan inte?

FYRA ANTINGEN ELLER:

1. Pierca tungan eller näsan? thar redan i näsan och det sku va najs att ha i tungan oxå :D
2. Vara seriös eller rolig? båda.
3. Brinna upp eller drunkna? drunkna, det låter mindre lidande :p
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? föräldrar

SVARA ÄRLIGT:

1. Tycker du om någon just nu? jo
2. Sol eller måne? båda
3. Vinter eller höst? höst tror jag,
4. Soligt eller regnigt? Soligt, men regn är oxå mysigt.
5. Är du uttråkad? jo

OM MIG:

1. Hur mycket är klockan just nu? 17:10
2. Vart vill du bo? vet inte :p
4. Vill du gifta dig? om jag är lycklig och älskar den personen så ja.
5. Är du kär? jo.
6. Favoritårstid? sommaren! :D


HAR DU UNDER DE SENASTE 7 DAGARNA:

1. Kysst någon? nej
2. Blivit kramad? yyep
3. Känt dig fånig? jo
4. Saknat någon? jo
5. Ljugit? kanske vet inte,
6. Haft sex? nepp
7: Finns kärlek? ja,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0