skit i allt gammalt och lev i nuet.

nu längtar jag väldigt mycket till sommaren! jag vill bara att all snö ska försvinna! ):
åååh va skönt att bara sitta på stranden och steka och bli brun.
iallafall så va skolan idag faktiskt helt okej. :)
drama timmen va rolig, fyfan vad vi skrattade hahhahaha! ;D
alla kommer säkert tro att jag är helt sjuk, men jag kommer faktiskt sakna draman lite. ;p
franska provet som vi hade idag gick faktiskt bättre än förväntat.
blir antagligen inte tvärsan ikväll eftersom ingen annan ska. kommer ju fan dö som en jävla enstöring, jag sitter ju fan bara hemma och degar hela tiden! o:
nu ska jag sluta tråka ut er BAJBAJ.

sötnos pippi står för bilden. ♥


dagens låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0