monday.

usch idag har det varit en skit jobbig, kan bero på att jag inte kunde sova inatt. gick och lade mej tio och låg vaken till ett och sen vaknade jag vid fyra igen och kunde inte sova, sen steg jag upp. -.-
på kvällen va vi till mina halvkusiner och hälsade på, min morbrors fru och hennes föräldrar va även där, det va riktigt trevligt och mysigt, särskilt när jag inte har träffat dom på länge. :)
förresten så får vi ju ut period betygen i slutet av veckan, har en känsla av att dom inte är så bra som förra perioden hähä. (a) men nästa period ska jag verkligen satsa!
nu ska jag sluta tråka ut er med mitt skrivande. PUSSSSSS.

bjuder på bilden. :)


dagens låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0