MÅÅÅNDAG.

HAAAAAJ. idag började vårt nya schema och jag är faktiskt nöjd med det. :)
idag gick vi från åtta till tre. och jag är nästan klar med min tunika på syslöjden, ganska duktigt för att va mej faktiskt. o:
ååh jag har lust att fara till båtnabben och bara sitta där på bryggan och kolla ut över isen och njuta av solen! äntligen börjar jag få vårkänslor, hoppas våren är här snart! ♥
nu sitter jag och drogar kobojsarna för deras låtar är så somriga. :D
imorgon har vi engelska prov så jag sku egentligen borda plugga på det, men det orkar jag inte. det är ändå lätt säkert haha.
jag har verkligen ingen lust att bara sitta hemma och dega ikväll, men det är antagligen så det kommer bli. :/
jaja nu ska jag sluta tråka ut er KJAM.

sommarminnen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0