lööördag!

imorse får jag som sagt till stan med elina, bim, sofia och jassa. :D
och jag tog ett till hål i örat och just nu tar det jäkligt ont kan jag säga er haha. det är alltid lika läskigt att ta ett hål, även fast jag har tagit hål i öronen fem gånger och ett hål i näsan! :p
det va härligt att va ute när solen skiiiner så fint! känner vekligen att våren är på väg. det har varit plusgrader hela dagen och det är slask ute och man kan se gräs och mark på många ställen! :D
vid sex någon gång ska jag och mami och hämta upp jassa för hon ska nanna här inatt, det kommer säkert bli roooligt. :D
sen vid sju antar jag att jag och jassa far med lite annat folk till tvärsan troligtvis. :)
nu ska jag baka med mami tror jag KJAAAM.


(elinas bild)

Kommentarer
Postat av: jasminee

JAPP!

det var en riktigt treeeevlig dag idag och förhoppningsvis kvällen å! :D

2010-03-20 @ 16:11:05
URL: http://jasmineesjoberg.blogg.se/
Postat av: patricia till jassa

hihi får ju hoppas på det jo! :D

2010-03-20 @ 16:12:03
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0