lalallalala.

imorse när jag vaknade hade jag så jävla ont i magen, jag trodde att jag sku dö. s:
men jag for till skolan och som tur va så gick det över på dagen. två första timmarna va vi och skrinna och spelade curling, det va skit kul. :D
sen på dagen va jag på jättebra humör, men sen så kommer vissa och förstör ens humör. men nu är det inget jag mer ska tänka på för nu finns det bara ljusa tider som kommer! :D ♥
lalala imorgon ska kanske jag, jassa och elina sova hos bim, kvällen ska bli bäst och inget kan förstöra den, inte en ända liten simpel människa. :D
nu har jag inte mycket mer att skriva PUSS&KNULL.

man brukar ju säga att man ska bjuda på sej själv haha? ;)

jag har fan världens underbaraste vänner, älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: jasminee

naaw, så sötig mening. :)

Jag har världens bästa vänner jag med, varav en är du patricia!:)♥

Älskar diiiiiig!

och söt bild förresten! :D

2010-03-04 @ 21:01:15
URL: http://jasmineesjoberg.blogg.se/
Postat av: jassahhhh

hihi märkte just att du har det där bandet som vi gjorde på typ 10 minuter på syslöjden och hade det sen på stafettkarnevalen! :D

2010-03-04 @ 21:02:26
Postat av: patricia till jasminee

hihi du är söt! :D



herreguuud va länge sen stefettkarnevalen va! minnen<3!



älskar dej! :D ♥

2010-03-05 @ 14:49:11
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0