.

sååå skönt med en kväll hemma för mej själv. sitter och kollar på south park just nu. har egentligen inte gjort något speciellt idag, det har bara varit som vanligt.
idag i skolan va vi på informationsmöte om stafettkarnevalen. jag tror jag ska fara det här året igen, men jag får se lite för man ska ju ha pengar oxå. :)
när jag kom hem från skolan tog jag itu med matteläxan som medrätta va tills idag, men jag hade glömt den så jag ska lämna in den imorgon, jag tror seriöst jag satt och gjorde matten i tre timmar? haha ;D
imorgon ska vi och simma med skolan, usch.
och idag fick vi reda på att vi ska till tandläkaren på onsdag nästa vecka, åååh jag hatar tandläkare! och det där bananlacket som man får smakar anus. s:
nu tror jag att jag måste plugga lite på historia provet som vi har på fredag som jag inte har pluggat något på ännu, plus att jag har träning imorgon så då kommer jag inte hinna plugga så mycket hähä. ganska typiskt mej att lämna allt till sista dagen. (a)
men nu plugga PUSSSSSS.




dagens låt. ↑

Kommentarer
Postat av: fiiiiiia

bananlack är yumiii :D

2010-03-24 @ 20:43:46
URL: http://ssofiaajohansson.blogg.se/
Postat av: Jiemmey!

Pusspuss bloggeeeeeen ;D

2010-03-24 @ 20:45:30
Postat av: patricia till sofia

uschusch! :D

2010-03-25 @ 13:47:25
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/
Postat av: patricia till jimmmy

haha ;D

2010-03-25 @ 13:48:26
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0