don't want to lose this.

jag va just på bra humör, men sen skönk det. tänk att en så liten sak som ett mess kan göra så stor förändring? :/
iallafall så kanske jag ska till tvärsan ikväll, får se lite om jag orkar. om jag inte far kommer kanske sofia hit. ::)
imorgon är det påsklov! första två timmarna är det gymnastik och joggning, sen elevhandledning och efter det är det talang i skolan och sen sluta vi ett! :D
förresten så kom mina kläder som jag hade beställt hem idag! dock va dom finare på internet, men dom va helt okej, fast skorna va lite stora. :p
jaja nu ska jag väl gå och fortsätta och kolla på tv och va en surkärring. PUSSS.



Kommentarer
Postat av: jasminee

Du sku ju lägga upp bilder på kläderna! :D

2010-03-31 @ 19:05:05
URL: http://jasmineesjoberg.blogg.se/
Postat av: patricia till jasmine

jag ska, jag har bara inte orkat ta kort på dom än hihi, :D

2010-03-31 @ 20:45:33
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0