Å när du tar saken i egna händer!

Japp, nu är det så att patricia är mega anus dålig på att uppdatera så då får jag ta saken i egna händer! hiih
Vad ska ni göra ikväll då? :)
Själv så ska jag åka till papilappen och häxan och käka middag för att sedan åka vidare till patricia! vi kommer nog ha skojsigt, går troligtvis till tvärsan sen också! Har inte varit där på hela veckan :S är typ aldrig där längre.. men ikväll ska jag! Tror jag :D

Hihihihihihihi och nu ska jag lägga upp lite bilder här nu då! eftersom patricia aldrig uppdaterar så får de här bilderna istället räcka länge! och tro mig, det kommer de göra. ENJOY.


Jag i egen HÖG person hehe.. bilderna är från höstas tror jag!

mmme and elina


bild från lemböte 09!

pyromaner i dalbo parken med elina

ignonera gärna mitt lagom lockiga hår :O och mitt osminkade fejs!!!!

HALÅÅÅÅÅJ

NAW så gulligt!

"canserdrabbade"
jisses så bred jag ser ut! men den bilden får avsluta mitt lilla bild-inlägg!

Med vänliga hälsningar GISSA VEM ← klicka!!!!


Kommentarer
Postat av: Elina Söderholm

FYFAN FÖR BILDEN PÅ MIG!

HAHA DJA BRÄNNA UPP!

2010-03-28 @ 19:30:35
URL: http://elinasoderholm.blogg.se/
Postat av: jasminee

nejnej, bilderna är ju finfina! ;) :D

2010-03-29 @ 10:51:54
URL: http://jasmineesjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0