wrestdåpkjfdw

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft något att skriva om och sen så har jag ju varit på Torsholma med Jassa och det var verkligen roligt! Och varje dag åt vi gröt till frukost och fisk till mat haha. :D
Sen har vi åkt båt och varit till Lappo en kväll.
Midsommaren var jätte härlig! :)
Jag och Jassa råkade komma lite tidigt till midsommarstången så vi for till ett berg och tog bilder och pratade och sen så kom vi på att det kanske var dags att gå tillbaka så att vi skulle se när dom reste midsommarstången, fast vi kom lite för sent haha..
Sen for vi runt på torsholma och for till något dagis och lekte haha! :D
Och herrigud vad vi har cyklat mycket de dagar som vi var där och lite brun har jag iallafall blivit. ;)
Det va ju lite ledsamt att fara hem sen, men det va skönt också.
På båtresan hem failade jag ju lite hähä, hoppas ingen såg det ivarjefall..
Men bilderna får vänta ett tag ännu. ;)


en bild från midsommar bjuder jag på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0