Snyggingen här :D AkA Greken

Hejsan alla! :D
Idag har jag jobbat 30 minuter på dagis :P Där lät dom mig lyfta helt sjukt tunga matlådor -.-' förbjud barnarbete!
haha nej sen så bar det iväg mot stan med mina älskade vänner Jassa, Bim och Elina haha 
Medans vi satt och dryga oss så höll Greken och Linus på att svärd fäktas och slå varan med en lila dildo sak som senare slutar med att Greken slår ner Linus :D
Haha sen for vi till LILLA HOLMEN!!!! där satt vi och tråka tills MARCUS! och Linus kom.. haha Linus lilla fick sand i (håret) efter att Greken tog fram sina rebar muskler och spöa skiten ur Linus :D woohoo go Greek! :D yey xD haha

Sen for jag hem åt lite mat sen va det iväg till stan igen med Elina, Maria och Dessie.. sen kom Greken :)
Vi gick till LILLA HOLMEN!!! men där var det kalt så vi stack in mot stan igen...  Sen gick jag hem med (L)MARCUS(L)
haha han skulle tydligen sova under min säng inatt :D

Jadu :D 
Kom ihåg att detta mega hyper skit bra inlägget skapades av Greken!!
Puss och hej leverpastej:D
// Greken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0