Bilder från igår








Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte haft då jättemycket tid att blogga pågrund av sommajobbet och sen så när jag har haft ledig tid över så har jag gjort andra saker. :)
Iallafall så sov jag hos Jassa hela den här helgen det har varit roligt, slirigt och risigt haha.
Jag har inte mycket mer att skriva, det känns som att jag bara skriver om vad jag har gjort på dagarna och det är ju inte speciellt intressant haha..
Är förresten ganska trött på min header som jag har nu så jag ska höra med någon om den kan fixa en ny till mig någon dag. :)

Kommentarer
Postat av: bananer i pyjamas

Fin blogg du har.

KOlla en bra skvaller blogg som jag hittat.

2010-06-13 @ 16:49:09
URL: http://lipgloosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0