What's worth the prize is always worth the fight.

Kom just hem från stan. Var där med Bim, Sofia, Jassa och Tonja, vi for och hämtade ut våra rockoff pass.
Sen efter ett tag så blev jag ensam med Tonja på stan för dom andra for hem, så jag och Tonja satte oss och lyssnade på någon som va och sjöng och det kändes som att han sjöng direkt in i mitt hjärta ♥, men han pratade lite rolig engelska.
Sen efter att vi hade lyssnat på honom så gick vi till lillaholmen och sen måsta vi typ hem och vi måsta skynda oss. Snacka om at det va jobbigt, emellanåt så sprang vi på väg till cyklarna. Sen cykla hem snabbt haha, dålig kondis vi har or what..?
Nu sitter jag här, dör av värmeslag och är på skit dåligt humör, vet inte ens varför.. Men nu ska jag återgå till mitt stora härliga vatten glas med mycket isbitar!

Bjuder på en het cam bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0