There comes a time we all must say goodbye..

Allt jag känner just nu är tomhet, jag känner mej så ensam.
Jag vet att jag inte är ensam, men det gör så ont när jag tänker tillbaka på tiden du fanns vid min sida.
Jag önskar du fortfarande skulle vara här nu,  jag är glad för den tiden jag fick med dej men jag visste inte att den skulle ta slut så snabbt.
Dom sista dagarna du levde var hemska, jag såg dej ligga där och jag ville bara krama dej och säga att allt skulle bli bra fast jag visste att det inte skulle bli det.
Jag minns dagen du dog som igår, fast det var flera år sen.
Det har gått så lång tid, men jag tänker ändå så ofta på dej och emellanåt kommer det tomma svarta hålet fram.
Det hjälper inte att gråta för du kommer inte komma tillbaka till mej, men jag önskar verkligen jag kunde få krama dej åtminstone en gång till och få se dej le igen.
Det är nästan som att jag håller på att glömma bort ditt ansikte, jag vill inte glömma dej, du var så älskad av alla.
Jag saknar dej så otroligt mycket!



Varje gång jag hör låten tänker jag på dej.

Jag älskar dej.. ♥

Kommentarer
Postat av: jasmine

så vacker text. puss♥

2010-07-27 @ 12:46:09
URL: http://jasmineesjoberg.blogg.se/
Postat av: patricia

du är vacker hihi, puss. ♥

2010-07-27 @ 14:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0