That first step you take is the longest stride.

Dålig uppdatering jo jag vet, men jag har inget vettigt att skriva om.
Men jag antar att uppdateringen kommer bli bättre sen när skolan har börjat igen.
Fast jag vill inte att skolan ska börja igen, känns som att jag inte har gjort något vettigt alls under sommarlovet, bara jobbat..
Men jag borde iallafall få min lön snart, så det ska bokas in en sverige resa med Jassa före skolan börjar!
Just nu är Jassa på väg hit för hon ska sova hos mej inatt.
Sen när hon har kommit så far vi väl till rockoff och shakar roompan för sean banan hihi.
Men har jag inget mer att skriva.. Eller jo, jag kommer sakna Marcus som far till sverige i en vecka imorgon. :(



Kommentarer
Postat av: SOFIA

SKAKA ROOOOMPAAAHHH! :D

2010-07-31 @ 21:05:13
Postat av: patricia till sofia

HIHI ROOOMPAH.

2010-08-01 @ 00:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0