Ont i hela kroppen...

Jag har väldigt mycket blåmärken och har sjukt ont i kroppen efter dansen igår haha..
Men det var värt det, för dansen var jätterolig! :)
Imorse vaknade jag vid 6(!) för att jag hör hur mamma och pappa gick runt och klagade på massa myror och det va fullt med dom i lägenheten. :s
Iallafall så for jag på jobb där vid 11 och det var sista dagen idag och jag kan säga er att det är skönt!
:)
Idag ska jag kanske vara med Tonja och sen sku jag vara med Marcus på kvällen och sen så måste jag ju packa idag för jag far till Finland imorgon! :D
Jag längtar verkligen efter att få träffa mommo, moffa, kusin vitamin och alla härliga vänner där. :)
Men det kommer troligtvis inte bli någon uppdatering medans jag är där, men vi får se för jag hade kanske tänkt köpa trådlöst internet där, men jag får se om jag lyckas koppla det hähä..
Men nu ska jag väl äta och sen ut i det härliga vädret! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0