Jo, jag lever ;)

Uppdateringen kommer troligtvis inte vara så jättebra, men eftersom att jag har en så snäll kusin så får jag låna hennes dator emellanåt. Vad skulle jag göra utan dator haha? ♥
Jag har även hunnit shoppa lite, men inte så jättemycket men imorgon far jag, Viveca, mamma och mommo till Vasa och shoppa igen så då blir det väl lite mer kläder som tur är och så far vi väl in ännu någon gång till tror jag. ;)
Igår blev jag ju även sjuk, men det gick över ganska snabbt som tur är och idag mår jag jättebra! :)
Det värsta är att jag knappt alls har blivit brun, så nu ska jag verkligen försöka bli det, för varmt är det ju ute iallafall fast det blåser ganska mycket. Men varje natt som vi ska sova så måste vi ha "balkong dörren" öppen här på vinden som vi sover, det värsta är att man vaknar vid åtta/nio tiden av alla fåglar utanför..
Någon dag så ska vi alla väl fara till arken som ligger vid stranden och äta, det är som tradition att fara dit en gång varje sommar. :D
Det är verkligen fint här i Replot och alla människor är så snälla, alla häslar på en fast man inte känner dom. :D
Men jag saknar alla där hemma och jag saknar verkligen dansen! :( ♥
Jag kommer ju hem den 16:de sen hihi.

Kraaaaam Patricia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0