torsdag.

jag älskar verkligen torsdagar ibland för sen vet jag att det blir fredag dagen efter! :D
min dag började inte så bra, när jag nästan va framme vid skolan kom jag på att jag hade glömt min gympakasse hemma och så måsta jag springa hem och hämta kassen och springa tillbaka till skolan, plus att det typ va en halv meter tjock snö som jag måsta springa i. -.-
idag har jag varit lite stygg, jag skulle egentligen på träning ikväll men jag orkade inte fara och jag har jätte ont i min rumpa efter gymnastiken i skolan. men jag for till tvärsan istället hähä, och pappa vet inget för han är på jobb till 11 och jag tänker inte heller säga något hähähä.



as slow as the rain falls, I will fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0