test.

Dagens humör: brabra.
Dagens frisyr: nersläppt.
Dagens smink: mascara,fundation.
Dagens klädsel: jeans, linne, underkläder.
Dagens händelse: va med bim och sofia. :D


Dagens planer: sova höhö.
Dagens vill ha: kläderrr.
Dagens finaste: bim. :>
Dagens bästa: musiken.
Dagens måste: sova.
Dagens mat : makaroner.
Dagens roligaste: haha jassa vet! ;D

Dagens dummaste: jassaaa!
Dagens köp: inget.
Dagens kärlek: han.


dagens snällaste: sofiiia. :)


dagens cooling: jag lätt! (h) ;)
dagens heting: du.

Dagens sämsta: höhö min roompa.
Dagens saknad: kärleken.
Dagens låt: bryan adams - summer of'69
Dagens ord/mening: ROOOMPA.

bjuder på bilden. ;>


Kommentarer
Postat av: Tonjaaaaaaa

Du e såå söööt!!!

2010-01-18 @ 20:34:07
Postat av: patricia till tonja

du är mycket sötare!!1 :D

2010-01-18 @ 20:42:19
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/
Postat av: jasminee

JAG DUM?! :0 nej jag e en sneeel heeeest! :D:D

2010-01-20 @ 09:52:35
Postat av: patricia till jasmine

du kan va en sneeel heest iblan, men ibland kan du oxå va en dum heeest! :DD hähä

2010-01-20 @ 16:41:25
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0