måndag.

ska försöka bli lite aktivare på bloggen nu, skriver typ aldrig här annars.
skolan idag från 8-15, ansträngade.  ._.  idag efter skolan så va jag med sofia och bim och läst tidningar med massa sexiga bilder på killar med 6-pack *dregel*. nu har jag extremt tråkigt, är ensam hemma och orkar verkligen inte plugga på finskan fast vi har förhör imorn, plus att jag tror att jag glömde min finska bok i skolan hähä. (y)
ingen rolig människa som har lust att göra något? höhö. i alla fall så ska jag väl hitta på något nu som fördriver tiden. ;)




here without you babe, but you'll still be with me in my dreams.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, tidningarna ;)



har jag tagit bilden? för jag känner ingen den jättemke.. ;p

2010-01-19 @ 13:30:30
Postat av: patricia till sofia

hahah tidningarna va sexyyy :''3



haha jo du tog den med min kamera. ;D

2010-01-19 @ 13:53:51
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0