just let it go, and start over again.

idag sög skolan verkligen, särskilt mockis timmar, kan inte sara bara komma tillbaka? o:
iallafall så va jag just till tvärsan och jag kan säga er att det va jävligt slött! okej, det är väl mest för att jag inte är så social av mej, men ändå ..
just nu är jag på skit dåligt humör, har bara lust att typ spy på en viss person, haha fan va kul jag tror jag ska göra det. jag känner mej hämdlysten.
älska bildkvalitén, eller dö.



du är likadan som alla andra, inte speciell som jag trodde du var.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA, VI SPYYYR PÅ ALLA FOLK SOM VI INTE GILLAR! :@ :D

2010-01-26 @ 21:03:15
Postat av: Anonym

JAA, DOM SKA FÅ EN STOR JÄVLA SPYA PÅ SEJ! :D

2010-01-27 @ 17:20:00
Postat av: sofia

jag ger dig tillstånd att spy på alla som är dumma!



VARSÅGOOOOD :D spy på :D

2010-01-28 @ 15:51:18
Postat av: patricia till sofia

moahahah känner mej hämndlysten och har en längtan av att spyy på alla dummma ! :D::D:D

2010-01-28 @ 16:04:31
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0