alla eelskar bilden! ;>

inatt sov elina här, på kvällen for vi till tvärsan. filmen sög balle höhö.
vid elva så gick vi mot stan, någon gång där vid tolv va vi hemma. jag satt uppe och till fem, fast elina somnade vid ett redan haha. även fast jag va uppe så länge lyckades jag vakna tolv. ;)
elina for just hem så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra ..
kanske och simmar till mariebad med jassa och elina lite senare. :3



måste bara ladda upp bilden, för jag tror jag har blivit kär i den! :3

Kommentarer
Postat av: jasminee

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SEXIG!

2010-01-18 @ 16:31:36
Postat av: patricia till jasmine

i know! ;D SÅ JÄVLA HOTT! :'''3

2010-01-18 @ 16:53:14
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/
Postat av: sofia

du TROR du har blivit kär i den?? ;)

2010-01-19 @ 13:31:54
Postat av: patricia till sofia

hahhah jag är ganska säker. ;D

2010-01-19 @ 13:55:11
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0