söndag ._.

hej hopp gummisnopp. igår på morgonen for jag och jassa till stan med bim, sofia och elina. vi måsta gå in till stan för vi missade bussen. -.-  efter det så for jassa och jag hem till mej  och städade lite (höhö det såg ut som en svinstia). sen for väl jassa hem och så for jag med sofia till tvärsan och träffade lite folk.
inatt så sussa jag hos sofia. vi somnade skit tidigt, kan bero på att jag va uppe ganska länge natten före och va lite trött hähä.
kom just hem från sofia och vet inte riktigt vad jag ska göra nu .. usch jag hatar verkligen söndagar, det skulle kunna va helg längre. fast som tur är så är det ju snart sportlov! :D
jag glömde min överföringssladd hos sofia så bilderna får vänta tills jag får tillbaka sladden.



du är sötare än socker ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

ojdå, jag kan ta sladden till skolan imorrn :)

2010-02-07 @ 16:00:34
Postat av: patricia till sofia

haha okej tack :D

2010-02-07 @ 16:49:33
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0