måndag.

herregud va fint väder det är ute just nu! tyvärr så är alla antingen bort resta eller halvt sjuka och jag vettefan vad jag ska göra. o: stephanie kommer kanske hit ikväll eller så far jag till henne, sku faktiskt va ganska kul att fara till henne för jag har inte varit hos henne på jättelänge, alla i hennes familj är så trevliga och det känns som en andra familj för mej när jag är där. kan ju bero på att jag känt dom ända sen jag va liten. :)

just nu så skulle jag verkligen behöva en resa till sverige så att jag skulle kunna fara och köpa kläder, jag har ju fan inga kläder kvar. o:
pratade med mamma och pappa och dom sa att det kanske isånafall blir av i slutet av mars. först pratade vi om uppsala, men det blir nog stockholm tror jag.

fyfan va det har varit ett slött sportlov hittills, inte alls som jag hade tänkt mej, men det hinner väl ändras får man ju hoppas, sportlovet är ju inte slut ännu.

bjuder på en bild från förra året. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0