HEJJAGGILLARPOTATISARRRR.

fyfan vad jag känner mej osocial, jag har inte gjort något vettigt hittills under sportlovet. iallafall så kommer sofia hem ikväll och jag ska va med henne imorgon, det blir typ det första vettiga jag gör under sportlovet? haha
prata med kusin vitamin idag och hon sa att hon kanske kommer hit i slutet av april eller på början av sportlovet och vi pratade om att boka in en sverige resa bara vi två, sååå skönt det sku va, jag tror typ att vi ska fara in till stockholm och shoppa eller så far vi till grönalund. och så sku jag ju till sverige med mami och papi i slutet av mars och shoppa, precis vad jag behöver! iallafall nu efter min garderobsrensning .. (a)
jag känner mej faktiskt ganska duktig för att jag har skrivit ganska mycket på bloggen idag. :::)

bjuder på bilden. BAJBAJ sov gott, vakna torrt. :)

Kommentarer
Postat av: Viveca

hihi, va de int i börjande av somarlove ;D hihi ^^ puss <3

2010-02-24 @ 15:00:18
URL: http://www.vibbsblogg.blogspot.com
Postat av: patricia till viveca

hahah ojdå juste! ;D

2010-02-24 @ 15:05:01
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0