efter torsdag kommer FREDAG.

somsagt är det torsdag idag. gymnastik första två timmarna, vi gjorde typ någon sorts styrkepass med typ bosubollar och boxning och nu har jag skit ont i mina armar. s;
gissa vad? jag hittade en tröja längst inne i garderoben som jag letat efter jättelänge! :D jag snodde den av pappa i typ början av sommaren för att den råkade typ krympa i tvätten eller något sånt. (;
på bilden har jag den på mej! :D
iallafall så har jag träning ikväll, men jag skulle verkligen inte ha någon lust att fara på den, funderar på att typ skippa den idag.
och vet ni vad, imorgon är det sista dagen sen är det sportlooooov. ♥



don't cry for pain.

Kommentarer
Postat av: jasminee

Asså patricia, ta mig till sommaren NUUUUUUU!



inte för att ditt inlägg handlade om sommar men endå. :p

2010-02-18 @ 18:09:49
URL: http://jasmineesjoberg.blogg.se/
Postat av: patricia till jasmine

jadu om det gick så hade jag gjort det för länge sen! ;)

2010-02-18 @ 18:21:22
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0