Sjuk cheyyy.

Vaknade just upp ur min lilla dvala haha. Fick gå hem från skolan idag för jag hade feber och direkt när jag kom hem så somnade jag, har sovit i 3 timmar och är fortfarande lika trött och har huvudvärk, men den har lättat lite nu..
Nu ska jag snart se på eclipse, känner mej lite efter haha. Jag som var så stort fan av twilight och har inte sett eclipse än.. ;D
Hoppas min kära mor har med sej glass när hon kommer hem hihi, är helt otroligt sugen på det! Men nu ska jag sluta skriva massa onödigt och kolla på film istället!


soetchey_f11_putarmedläpparnaextremt mycket_sniggt!

Hahah helt otroligt hur jag såg ut! + att jag tyckte jag var jätte snygg på den här bilden.. Fast så var jag inte det haha. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0