Måste vara lite wannabe alla andra och göra det här testet i brist på annat att göra haha!

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Joo, det skulle jag nog tro.
Höll du några av dina nyårslöften?
Haha kommer inte ihåg vad jag hade för nyårslöften.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp
Dog någon som stod dig nära?

Vilka länder besökte du?
Finland and Sweden
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Kommer inte på något just nu, men säkert. :)
Vilket/Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
22.06/-10 ♥
Vad var din största framgång under 2010?
Hmm, jag vet faktiskt inte riktigt. :)
Största misstaget?
-
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte något speciellt som typ psykiststörd haha
Bästa köpet?
Köp och köp, men när jag satsade mina pengar på att färga håret :)
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder haha
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Dans, vänner, Marcus och mycket mer :)
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Haha, alla möjliga från sommaren!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare
Vad önskar du att du hade gjort mer?
Inte jobbat så mycket i sommar, utan haft mer fritid, och solat mer!
Vad önskar du att du hade gjort mindre?
-
Blev du kär i år?
Jo och ja är fortfarande kär :)
Favoritprogram på TV?
Top model!
Bästa boken du läste i år?
Haha, har knappt läst några böcker
Något du önskade dig men inte fick?
Tandsmycke och linser, men förhoppningsvis så är tomten snäll i år och ger mej det ;)
Vad gjorde du på din födelsedag i år?
Firade det hos Jassa med lite folk och fick en bil hahah! :D
Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Jodå
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Haha inte vet jag?
Vad fick dig att må bra?
Ganska mycket
Vem saknade du?
Jaa, det är nog många.
De bästa nya människorna du träffade?
Alla är lika bra!
Vilka är dina nyårslöften till 2011?
Haha det är inget jag har tänkt på, men jag tror nog inte det blir något för i år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0