Lucia

Lucia tåget blev riktigt bra! Alla var så fina och sjöng vackert, är riktigt nöjd. Odalgården var bäst, fyfan vad söta gamla människor haha, och det var världens sötaste gubbe som satt och stor lipade, trodde han sku dö hahah! Iallafall så hade vi en timme hk och två timmar kemi efter lucia tåget, kemin var faktiskt riktigt chill, gillar min lilla "hej" gäspning, made my day. När jag kom hem så såg jag en jätte bra film som hette knight and day med cameron diaz och tom cruise OMNOMNOMNOM ♥
Vid 6 så for jag till stan med Tara och Bea, först gick vi runt och kollade runt på stan lite sen träffade vi Wille, Toffe, Marcus, Viktor, Fredrik, Sarah och Arvid. Efter att vi kollade på lucia tåget så for till select och käkade french haha. Sen kom mami och hämtade mej, Bea och Tara och skjutsade hem oss. Nu har jag just kollat på top model och ska se på svenska hollywood fruar.
Btw, kvällen samtals ämne har varit MAT! plocka maaaat! hahah, ja, bara vissa som förstår... ;D
Nu ska jag sluta skriva så mycket och krypa ner under täcket istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0