I like your stile, I like your class... but most of all I love your ass!

Igår sov jag hos Jassa, vi bara chillade hela kvällen och kollade på två skräckfilmer, White noise och House of the Dead. Den första var riktigt bra, men den andra sög haha. Sen kollade vi väl någon film på tvn också. Idag vid tre tiden for vi in till stan, köpte lite saker och sen käkade vi där.
Ikväll har jag bara suttit och kollat på gg i flera timmar, så jäkla skönt! Imorgon ska jag väl inte heller göra något speciellt så det blir nog bara mera gg/tv kollande hela dagen, fina fisken vettni.
Men nu ska jag nog lägga mej ner i sängen och kolla på tv eller läsa någon tidning, hörs!


Sniggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0