God jul!

Imorse när jag vaknade så öppnade jag en av julklapparna, det var en dvd spelare! Sen vi ett så for vi till kyrkan, trodde jag skulle avlida för att jag var så trött haha. Sen satte vi igång med att laga julmaten. Och före vi åt så fick jag öppna en till julklapp och det var precis vad jag önskade mej, ett tandsmycke!!!!1 ♥ hihi är så glad så det inte är sant!
Om ungefär en halvtimme ska vi se på Kalle ankas jul och sen får jag öppna resten av julklapparna! Dock så öppnade jag de dyraste som första så det är mest små julklappar, men det gör inget, är lika glad för det haha. :D
Sen vet jag väl inte vad mera som händer, sitta och se på tv med mamma och pappa och käka mej fet på godis? ;) men det är lugnt, man ska äta mycket när det är jul haha.
Men nu har jag väl inte mycket mera att skriva, God jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0