Everytime you smile the whole world stops and stairs for a while.

Kvällen har varit riktigt trevlig! I början var jag inte på topp humör, men tack vare underbara människor i ens närhet så blir man mycket gladare hihi. Har skrattat helt otroligt mycket idag!
Idag hade vi ju dans och herregud vad pepp jag är inför julfesten, kommer bli så jäkla roligt!
Imorgon så ska jag iallafall vara med Marcus hihi ♥ och sen på kvällen så far jag till tvärsan på julmys, perfect day! Känner på mej att jullovet kommer bli super!
Förresten så färgade jag ju håret igår, i början var jag inte så nöjd, men nu är jag jätte nöjd. :)


Det ser liiiiite mörkare ut i verkligheten. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0