Every dance step I take is like a big step from everything in my brain, but a bigger step to the heart.

Dagen har varit ganska chill, första timmen historia och sen efter den timmen så for vi som är med i lucia valet och presenterade oss för lågstadieeleverna. Gick väl helt okej, får jag hoppas haha.. Med rätta skulle vi tjejer som är med i lucia valet ha gått ut och gå efter presentationen eftersom vi missade simningen på gymnastiken på grund av luciapresentationen. Men istället så fick vi öva lucia sångerna och leka massa lekar, fyfan vad roligt det var haha! :D
Efter det så hade vi två timmar svenska, jag trodde jag skulle avlida! Men skönt sen när lektionen väl var slut haha.
Nu sitter jag bara och chillar, ska snart käka och sen bär det av till dansen. Är helt sjukt pepp inför helgen! Efter dansen ska jag väl hem och duscha och sånt snabbt och sen far jag till tvärsan. :)





Älskar den här låten, har haft den i huvudet flera dagar nu, sjukt bra är den helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

UhHuuu, who's behind you? ;)

2010-12-01 @ 15:23:46
Postat av: Patricia

HHÄHÄHÄ när du inga veeeet! :D

2010-12-06 @ 13:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0