Dreams are ment to be dreams, but don't lose you hope because dreams do come true sometimes.

Jiojio, förjävlig dag! Men det är lugnt, jag klarar mej. Tänker inte sitta här och klaga, utan ska skita i det, även fast jag sku ha lust att sitta här och skriva ett hur långt inlägg som helst hur fittig jag är på allt och alla.
Iallafall så när jag kom hem från skolan så beställde jag tid till klippning och färgning och fick tid redan ikväll, that's nice! Kommer kanske upp bilder på hur håret blev senare. :)
Får hoppas att morgondagen blir bättre iallafall! Men det blir den säkert för då är det dans! ♥
Efter det så har jag väl inte några planer, tvärsan på kvällen då tror jag, så hör av er hihi. På lördag är det btw oxå julfest på tvärsan!
Men nu ska jag sluta skriva om allt möjligt och ta och sluta mej i min lilla depression. :)
Kram ert lilla emo barn.




Kommentarer
Postat av: Soma

åh ! vad fin låt herregud jag dör ! man blir ju helt... herregud ad fin vad heter den? :)

Ps: Gillar din blogg ;)

2010-12-17 @ 18:08:24
URL: http://justmesoma.devote.se
Postat av: patricia

hihi den heter " Where I stood - Missy Higgings" ;D

2010-12-17 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0