Dance like you never danced before!

Obeskrivligt (d)underbar känsla igår! Uppvisningen var helt GRYM! Gud vad jag älskar att dansa och alla var så fina och duktiga igår! :)
Efter uppvisningen så for jag till tvärsan och sen vid kvart i elva så for jag och Stephanie hem till my place. Fyfan vad äckligt med fulla gubbar som kommer och kletar på en säger jag bara, riktigt obehagligt! Utanför röcka träffade vi på en jävla fyllis som kom och pratade med oss och skulle hela tiden hålla min hand och sen krama oss, fyfan.
Iallafall så for jag imorse till kyrkin. Efter det gick jag och Jassa på godisjakt efter några sorts mingodisar haha, vi gick till x-antal affärer innan vi hittade det, men nu är jag nöjd och har mina kära mintgodisar haha. ;)
Efter vår godis jakt så träffade vi upp Stephanie och Nette och så for vi och käkade, niceeey. Haha gillar min och Jassas humor efter att dom hade farit...
Nu sitter jag här och chillar, ska snart se på gg och äta godis hihi.


hihi gulligt! (tovas bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0