Spindlar är nog det äckligaste djuret som finns...

Jag har säkert suttit i mitt rum i några timmar nu och utan att jag har märkt att det sitter en skit stor spindel på min vägg vid sängen!
Jag verkligen hatar spindlar, dom är så äckliga!
Och inte vågar jag ta bort den heller för nu är den där och kryper runt på min vägg.
Så jag tänkte gå och ta en dusch tills mamma och pappa kommer hem så dom kan ta bort spindeln (töntig jag är jo).
Men när jag är på väg till duschen så ser jag är det är en stor jävla äcklig spindel som är där också!
Asså fyfan, jag är omringad av spindlar..
Nu ska jag iallafall sitta här helt stilla och inte flytta på mej tills någon tar bort dom jävla äckliga spindlarna.
Förlåt för detta extremt töntiga inlägget, men jag hatar verkligen spindlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0