Rubrikbrist..

Bra att jag håller på att bli sjuk eller något liknande..
Imorse vaknade jag av att jag hade extrem huvudvärk, tog en ganska stark huvudvärkstablett, hjälpte det? -Nej.
Nåja, jag for till skolan ändå ihopp om att det skulle bli bättre och så ville jag ju inte heller missa skolkortet
Det blev väl bättre sen under dagens gång.
Efter skolan så kom Marcus hit och va här till halv sju tiden.
Efter det tog jag tag i massa läxor, även fredagens läxor, så nu är jag helt utmattad och har huvudvärk igen, har även extremt ont i halsen.
Imorgon har vi iallafall första träslöjd timmarna, har faktiskt saknat det jättemycket! :)
Men nu ska jag väl hoppa i duschen en snabbis och sen ska jag gå och lägga mej och hoppas på att jag mår bättre imorgon!

Battlefield - Jordin Sparks


Broken strings - James Morrison ft. Nelly Furtado

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0