hihih, ooups katten kom emmellan min handled och rakbladet...

↑ Gillar min och Nordhs humor haha.. ;D
Idag efter skolan så for jag ut och gick med Jassa och Larry som Jassa är hundvakt åt.
Vi gick in till stan och sen när vi satt mitt på stan där det fanns ganska mycket folk och Larry börjar skälla jättehögt och vi fick typ 500 dödsblickar haha...
Sen började det regna så vi satte oss på en trappa under tak.
Sen fick Larry en till skällattack haha, pinsamt.
Efter det gick vi hem med Larry och sen for jag och Jassa och satte oss och pratade om lite allt möjligt.
Imorgon ska jag väl va med Jassa eller något hihi.


Kommentarer
Postat av: JJJ

adhd-hund ;<

2010-08-27 @ 18:58:22
Postat av: Anonym

hahaha xD

2010-08-27 @ 21:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0