Det ända som kan hela ett sprucket hjärta är samma sak som krossade det.

Första dagen i skolan var väl rätt så chill.
Gick bara från nio till ett.
Sen när jag kom hem så hade jag verklien ingenting att göra så jag tvingade med Jassa och Bim till stan tihihi.
Det var riktigt trevligt, vi gick mest runt och pratade och sånt.
Ikväll öppnar ju tvärsan igen så jag antar att jag far dit och så får jag väl kolla vad det är för folk där, sen ska jag väl kanske in till stan med Jassa en stund.
Fast tyvärr så kan jag ju inte stanna ute så länge eftersom att jag börjar åtta imorgon, men som tur är så slutar jag ett. ;)
Väldigt intressant inlägg, jo jag vet.
Nu ska jag fortsätta med mitt deppande.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0